فیلم (مصاحبه) : بازی بادم شیر؟!!
تصویری آرمانگرایانه ازهنر متعالی
[ ]
فیلم (مصاحبه) : بازی بادم شیر؟!!
نظرات

(مصاحبه) :بازی با دم شیر؟!!

گردآوری و تدوین:مهرداد میخبر

گویاکم کم (مصاحبه)دارد لقب جنجالی ترین فیلم این دهه را بخود اختصاص میدهد و بسیاری از صاحبنظران معتقدند که غائله همینجا خاتمه نمی یابد و میبایست منتظر جریانات بعدی جدی تری نیز بود...

کارگردان اوان گلدبرگ
ست روگن
تهیه‌کننده اوان گلدبرگ
ست روگن
جیمز ویور
نویسنده دن استرلینگ
داستان اوان گلدبرگ
ست روگن
دن استرلینگ
بازیگران جیمز فرانکو
ست روگن
موسیقی هنری جکمن
توزیع‌کننده کلمبیا پیکچرز
مدت زمان ۱۱۲ دقیقه
کشور ایالات متحده آمریکا
زبان انگلیسی
بودجه ۴۴ میلیون دلار

 ماجرای توقیف خودخواسته ی یک فیلم خطرناک!!

مصاحبه ( The Interview) از آخرین فیلمهای اکران شده درانتهای سال 2014 میباشد.این فیلم یک اثر اکشن ،کمدی و تهیه شده درکشور آمریکاست. قرار بود  (مصاحبه)خیلی پیش تر از این  اکران شودولی بدلایلی اکران آن بتعویق افتاد. اوان گلدبرگ و ست روگن کارگردانی و دن استرلینگ نویسندگی آن‌را برعهده داشتند. داستان فیلم با بازیگری جیمز فرانکو در نقش یک خبرنگار اتفاق می‌افتد که پس از گذاشتن یک قرار مصاحبه با کیم جونگ-اون (رهبر کره شمالی با بازی رندل پارک) برای ترور او آموزش می‌بیند.

فیلم به‌دلیل نمایش منفی چهره کیم جونگ-اون پیش از انتشار مورد بحث‌های فراوانی واقع شد. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی،ایالات متحده در صورت ادامه روند ساخت فیلم توسط شرکتِ سازنده، کلمبیا پیکچرز، مورد تهدید اعمال «خشونت‌آمیز» قرار گرفت. در ماه نوامبر همان سال، رایانه‌های شرکت مادر، یعنی سونی پیکچرز، مورد حمله هکرهایی قرار گرفت که به گفته مسئولین ایالات متحده مشکوک به همکاری با کره شمالی هستند. بعد از درز کردن تعدادی از فیلم‌های دیگر شرکت سونی پیکچرز توسط هکرها، این گروه از شرکت سونی خواست که فیلم مصاحبه که در ابتدا «فیلم تروریسم» نامیده می‌شد را لغو کند. سپس تمامی سینماهایی که این فیلم را بر روی پرده بیاورند را به حمله تروریستی مشابه حملات 11 سپتامبرتهدید کردند.

در پاسخ به این تهدیدها، روگن و فرانکو تعدادی از مراسم مربوط به این فیلم را لغو کردند و شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که به سینماهایی که به‌دلایل امنیتی مصاحبه را پخش نکنند، اعتراضی ندارد. در ۱۷ دسامبر سال ۲۰۱۴ بعد از اینکه تعدادی از سینماها به‌صورت زنجیره‌ای پخش فیلم را لغو کردند، شرکت سونی نیز به‌صورت رسمی اکران فیلم را لغو کرده و اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای انتشار این فیلم در آینده نزدیک نداردولی...

**************************************************************************************

بازیگران فیلم در قالب شخصیتهای ذیل ایفای نقش نموده اند:

        جیمز فرانکو در نقش دیوید اسکای‌کلارک

*************************************************************************************** 

وادامه ی ماجرااینچنین بود:

...تصمیم کمپانی همچنان پابرجا و راسخ بودتااینکه درروز۲۰ ژوئن ۲۰۱۴ کیم میونگ-چول، مدیر اجرایی مرکز صلح آمریکا-کره، در مصاحبه‌ای با دیلی تلگراف، داستان فیلم مصاحبه را به‌دلیل «طنز خاص» مورد انتقاد قرار داد و اشاره کرد که این موضوع «بیچارگی و ناامیدی دولت و جامعه آمریکا را نشان می‌دهد» و ساختن «فیلمی که ترور رهبر یک کشور دیگر را به نمایش می‌گذارد، همان کاری است که آمریکا درافغانستان، عراق، سوریه و اکراین کرده است. یادمان نرود که چه کسانی کندی را کشتند - آمریکایی‌ها. در واقع رئیس‌جمهور اوباما باید مراقب باشد، شاید ارتش آمریکا بخواهد او را هم بکشد.» او همچنین اضافه کرد که فیلم‌های انگلیسی بسیار بهتر از فیلم‌های ساخت هالیوود هستند و کیم جونگ-اون نیز احتمالاً این فیلم را خواهد دید.

پس از انتقاد باراک اوباما از تصمیمِ سونی پیکچرز مبنی بر لغو نمایش فیلم، سونی پیکچرز بعد از این انتقاد تصمیم گرفت فیلم را به صورت محدود اکران کند. اکران فیلم منجر شدکميسيون دفاع ملی کره شمالی بیانیه‌ای منتشر کند که در آن با الفاظ نژادپرستانه و به علت نمايش فيلم «مصاحبه» و بروز مشکل برای اينترنت در کره شمالی، به رئيس جمهور آمريکا توهين شده است. در این بیانیه آمده‌است که «اوباما همواره بی‌ملاحظه سخن می‌گويد و مانند میمونی در یک جنگل گرمسیری رفتار می‌کند.» کميسيون دفاع ملی کره شمالی، رئيس جمهور آمريکا را متهم کرد که سينماهای اين کشور را به اکران فيلم مصاحبه تشويق کرده و تهديد کرده که «اگر عليرغم هشدارها، ايالات متحده به تکبر آمريکايی و رفتار گانگستری از موضع بالای خود اصرار داشته باشد، بايد در نظر داشته باشد که با ضربات مرگبار اجتناب‌ناپذيری مواجه خواهد شد.»

در روز ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی، شبکه رایانه‌ای شرکتِ مادرِ کلمبیا پیکچرز، یعنی شرکت سونی پیکچرز، توسط گروهی که خود را «نگهبانان صلح» می‌نامند، هک شد. این گروه که گمان می‌رود از کره شمالی نشأت گرفته باشند و در انتقام از فیلم مصاحبه این کار را انجام می‌دهند، اطلاعات بسیاری از شرکت سونی مانند پست‌های الکترونیک داخلی، اطلاعات کارکنان و چند فیلم آینده سونی شامل آنی، آقای ترنر و هنوز آلیس را منتشر کرد. کره شمالی دست داشتن در این عملیات نفوذ را رد کرده است.

در پی حمله سایبری به کامپیوترهای شرکت سونی و ادعای آمریکا مبنی بر دست داشتن کره شمالی در این حمله‌ها، کره شمالی با تکذیب شدید آن، پیشنهاد کرده است که در این خصوص تحقیقاتی مشترک با آمریکا انجام دهد.سونی ابتدا پخش فیلم در نیویورک را لغو کردسپس سونی برنامه اکران سراسری این فیلم را پس از تصمیم چند سینمای زنجیره‌ای برای عدم پخش آن لغو کرد. هکرهایی که خود را "حافظان صلح" می‌خوانند در اخطاری به حملات ۱۱ سپتامبر اشاره و ادعا کردند که "جهان آکنده از وحشت خواهد شد."این هکرها در پیامی نوشتند: "در روزهای آینده هر اتفاقی بیفتد به خاطر طمع سونی پیکچرز انترتینمنت بوده است."اقدام سونی درباره لغو اکران فیلم مصاحبه در پی تهدید هکرها سبب انتقاد شماری از سینماگران آمریکایی از جمله جورج کلونی، بن استیلر و راب لو شده است.

در پی انتقاد باراک اوباما از تصمیم شرکت سونی مبنی بر عدم نمایش فیلم کمدی «مصاحبه» این شرکت اعلام کرده است که این فیلم جنجالی را از طریق دیگری به نمایش خواهد گذاشت.سونی اعلام کرد فیلم را در روز کریسمس ۲۰۱۴ پخش خواهد کرداز جمله یوتیوب اعلام کردکه این فیلم را پخش خواهد کرد."در پی اعلام این خبر باراک اوباما از نمایش فیلم مصاحبه در آمریکا استقبال کردو سرانجام این فیلم در روز کریسمس اکران شد.

واکنش روسها

 «آلکساندر لوکاشوِیچ» روز جمعه گدشته به خبرگزاری ایتارتاس گفت: « اصولاً خود ایده فیلم 'مصاحبه' با جنبه تهاجمی آن مایه رسوایی است و واکنش کره شمالی به تولید این فیلم کاملاً قابل درک است.»

پس از ساخته شدن این فیلم، هکرها شرکت سازنده آن (سونی) را مجددا"تهدید کردند که اگر فیلم را اکران کندحملات سایبری ادامه خواهدداشت و اینبارسونی با آسیب های جدیتری مواجه خواهد شد. 

این مقام روس افزود: هرچند آمریکا، کره شمالی را به هک کردن رایانه های شرکت سونی متهم کرده اما هیچگونه شواهدی از نقش کره شمالی در این حمله سایبری ارائه نکرده است.
کره شمالی ادعای سازمان های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر مداخله پیونگ یانگ در هک رایانه های شرکت سونی را بی اساس خوانده است.بعد از تهدیدهای هکرها، شرکت 'سونی پیکچرز' ابتدا اعلام کرد که این فیلم را اکران نخواهد کرد اما بعد خبر داد که در برخی سینماها آن را به روی پرده خواهد برد.سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: روسیه از ایجاد موج جدید تنش ها در روابط میان آمریکا و کره شمالی به خاطر این فیلم جنجالی نگران شده است. 
لوکاشویچ همچنین اقدام اوباما در استقبال از نمایش فیلم ضد کره شمالی توسط شرکت سونی را غیرسازنده و خطرناک خواند.وی همچنین از اینکه به ابتکار واشنگتن، فعالیت کمیسیون مشترک همکاری های روسیه و آمریکا با نظارت روسای جمهوری دو کشور متوقف شده است، ابراز تاسف کرد.لوکاشویچ افزود: در چارچوب این کمیسیون، متخصصان و کارشناسان روسی و آمریکایی درباره مسایل تهدیدآمیز و مرتبط با فناوری های رایانه ای و اطلاعاتی همکاری می کردند. 
 
ادامه حملات ،عواقب بازی با دم شیر!
 
 در طول ساخت « The Interview» کلمبیا پیکچرز و پس از ساخت این فیلم و تاکنون، سونی پیچکرز با بیشترین حملات مواجه بوده‌اند و ضربه اصلی را در این حملات، سونی خورده است؛ درآینده ای نزدیک مسلما"این کمپانی که بخشی از اطلاعاتش با هک ایمیل‌های این کمپانی علنی شده،قطعاً به واسطه انتشار این اطلاعات دچار چالش ‌خواهد شدزیرا بقول ظریفی این کمپانی با دم شیر بازی کرده است و باید منتظر لطمه هائی نیز باشد.

شوک به امنیت ملی آمریکا با توقف ماشین فیلم‌سازی هالیوود


در ایمیل‌هایی که توسط سایت شایعه‌پراکنی Gawker منتشر شده، ایمی پاسکال از مدیران شرکت سونی و اسکات رودین تهیه‌کننده مشهور آن شرکت ـ که آثاری مانند «جایی برای پیرمرد‌ها نیست»، «ساعت‌ها» و «شبکه اجتماعی» را در کارنامه تهیه‌کنندگی خود دارد ـ از افرادی مانند آنجلینا جولی، بازیگر و فیلم‌ساز و مگان الیسون، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم‌هایی مانند «کلاهبرداری آمریکایی»، «سی دقیقه بعد از نیمه‌شب» و «فاکس‌کچر» به تندی یاد کرده‌اند. 
اولین مورد از ایمیل‌های افشا شده به ۲۷ فوریه برمی‌گردد و آخرین آن‌ها در نوزدهم نوامبر (۲۸ آبان)، اندکی پیش از حمله سایبری هکر‌ها به استودیو کالور سیتی رد و بدل شده است. فیلم در دست تولید زندگی‌نامه استیو جابز با نام «جابز» که فیلم‌نامه‌اش را آرون سورکین نوشته است، در این مکاتبات نقش محوری دارد. از خلال این مکاتبات معلوم شده ‌که آنجلینا جولی به دادن سکان کارگردانی فیلم «کلئوپاترا» که او قرار است در آن بازی کند، به دیوید فینچر سازنده «دختر گم‌شده» اعتراض داشته است. 
ایمی پاسکال در این ایمیل‌ها از رودین که یکی از تهیه‌کنندگان «جابز» است، پرسیده که آیا با آنجلینا جولی در مورد این فیلم مذاکره کند یا خیر (در حال حاضر دنی بویل کارگردان «جابز» است و پس از آنکه ناتالی پورتمن از ایفای نقش شخصیت اصلی زن آن کناره‌گیری کرد، کیت وینسلت جایگزین شد). اسکات در پاسخ گفته است: «دلم نمی‌خواهد وقتم را برای چنین آدمی تلف کنم. بهتر است دُم انجی (جولی) را بگیری و او را بیندازی بیرون، قبل از آنکه کار «جابز» را برای دیوید (فینچر) سخت کند. (قبلاً قرار بود دیوید فینچر این فیلم را کارگرانی کند).»

شوک به امنیت ملی آمریکا با توقف ماشین فیلم‌سازی هالیوود

اسکات رودین در این مکاتبات چندین بار به تندی از ایده ساختن «کلئوپاترا» با حضور آنجلینا جولی یاد کرده و او را «بچه لوس با حداقل ‌استعداد» نامیده و گفته است که چنین پروژه‌ای حرفه هر دوی آن‌ها را تباه خواهد کرد. رودین گفته است: «من کوچک‌ترین علاقه‌ای به این ندارم که ۱۸۰ میلیون دلارم را برای خودخواهی‌های یک نفر تلف کنم که هر دو می‌دانیم فاتحه حرفه هر دو نفرمان را می‌خواند‌».
وی بعد از نثار ‌چند بد و بیراه دیگر به آنجلینا جولی، ادامه داده است: «‌اگر این کار را بکنیم، به اسباب خنده صنعت (سرگرمی) تبدیل می‌شویم که حقمان است... باورم نمی‌شود که هنوز هم داریم وقتمان را بر سر چنین چیزی تلف می‌‌کنیم‌». طبق ایمیل‌هایی که در Gawker منتشر شده، رودین همچنین از مگان الیسون تهیه‌کننده به عنوان یک «دیوانه ۲۸ ساله دارای اختلال شخصیتی دوقطبی» یاد کرده که لازم است «دارو» مصرف کند تا بتواند به عنوان یک تهیه‌کننده سر پا بماند. به گزارش ورایتی، مگان الیسون نیز پس از افشای محتوای این نامه‌ها در توئیتر خود پاسخ طنزآمیزی به اظهارات رودین داده است. 
در یکی دیگر از ایمیل‌های منتشر شده در Gawker، دیوید فینچر نیز از آدام درایور بازیگر «فرانسس‌ها» و «درون لوین دیویس» به عنوان یک «ایده وحشتناک» برای بازی در نقش منفی «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» (هفتمین اپیزود این مجموعه به کارگردانی جی. جی. آبرامز که در دست تولید و در مراحل فنی است) یاد کرده است.

شوک به امنیت ملی آمریکا با توقف ماشین فیلم‌سازی هالیوود


لجاجت واصرار اوباما
 
البته هکرهای کره شمالی به نام نگهبانان صلح (Guardians of Peace یا #GOP) که احتمال داده می‌شود ‌با سازمانی مرتبط با دولت پیونگ‌یانگ با نام «سئول تاریک /DarkSeoul» مرتبط باشد، این اقدامات را تنها یک آغاز خوانده‌اند و از وقایعی شبیه به یازده سپتامبر سخن به میان آورده‌اند؛ تهدیدی که نگرانی وسیعی در آمریکا ‌ایجاد کرد و در ‌‌نهایت با خودداری شماری از سینماهای زنجیره‌ای برای پخش فیلم «مصاحبه»‌، کمپانی سونی اعلام کرده این فیلم را برای کریسمس اکران نخواهد کرد تا سونی در معرض ۷۵ میلیون دلار خسارت قرار گیرد. 
نگرانی‌ها از آن جهت بود که برخی تصور می‌کردند احتمال دارد کره شمالی بتواند با نفوذ به شبکه‌هایی چون سیستم‌های رادار فرودگاه‌ها و دستکاری، منجر به فاجعه‌ای در آسمان آمریکا شود؛ نگرانی‌هایی که البته ظاهراً برای دولت اوباما مطرح نیست و آنچه بیشتر برای دولتمردان آمریکایی باعث نگرانی بوده، اثرگذاری تهدید کره شمالی و ایجاد فضای رعب و وحشت در هالیوود است که امنیت ملی این کشور را به چالش کشیده و واکنش شخص رئیس جمهور آمریکا را در پی داشته است. 
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد ‌حمله سایبری که از سوی هکرهای کره شمالی علیه فیلم «مصاحبه» انجام شده است، بی‌پاسخ نخواهند ماند و انتقادی را نسبت به عدم اکران این فیلم مطرح کرد: «سونی یک کمپانی تجاری است و ضربه بزرگی خورده است. تهدیدهایی علیه کارکنان این شرکت بوده و من نگرانی‌هایی را که این شرکت با آن‌ها روبه‌رو بوده درک می‌کنم. با وجود همه این حرف‌ها، من فکر می‌کنم آن‌ها اشتباه کردند. تصور کنید وقتی کسی می‌تواند دیگران را به خاطر پخش یک فیلم کمدی این طور آزار دهد، اگر از یک فیلم مستند خوشش نیاید، یا برنامه‌های خبری باشد که از آن خوشش نیاید، آن وقت چه کارهایی ممکن است بکند‌».

شوک به امنیت ملی آمریکا با توقف ماشین فیلم‌سازی هالیوود

پس از این انتقادات، سونی اعلام کرد که عدم نمایش فیلم به دلیل خودداری اکثر سینماهای آمریکا از اکران آن بوده و در نظر دارد ‌از طریق دیگری فیلم را به نمایش بگذارد؛ اما با توجه به جو شکل گرفته، بعید است در آمریکا شاهد اکران وسیع این فیلم باشیم‌ و ظاهراً عملیاتی که کره شمالی برای توقف اکران این فیلم به کار برد، در ‌‌نهایت مؤثر واقع شد و نشان داد با توسعه اینترنت، امنیت کشور‌ها ـ حتی ابرقدرتی چون آمریکا ـ تا چه میزان متزلزل شده است. 
شاید برای کشوری که چهره‌ بین‌المللی مثبت یا حتی خنثی‌‌ دارد، آنچه کره شمالی انجام داد، بسیار پرهزینه باشد؛ اما با وضعیت کنونی که این کشور در فضای بین الملل دارد و نگاه منفی که نسبت به اوضاع کره شمالی هست، پیونگ یانگ با حملاتی که علیه کره شمالی انجام داد، نه تنها چیزی از دست نداد، بلکه با توقف ماشین فیلم‌سازی هالیوود، هزینه تولید فیلم علیه این کشور را افزایش داد و در ‌‌نهایت، نتیجه به نفع کره شمالی خواهد بود. 
احتمالاً همین موضوع نگرانی آمریکایی‌ها را در پی داشته است، زیرا اگر پروژه کره شمالی در ‌‌نهایت به سود این کشور تمام شود و سایر کمپانی‌ها نیز در بلندمدت ریسک ساخت فیلمی علیه این کشور را نپذیرند، سایر کشور‌ها نیز سراغ چنین روش‌هایی خواهند رفت و امنیت سایبری ایالات متحده به پاشنه آشیل این کشور بدل خواهد شد؛ دورنمایی که رئیس جمهور آمریکا می‌بیند و به همین دلیل، سونی را تحت فشار گذاشت تا این فیلم را به نماش درآوردوعاقبت این عمل انجام شد.عاقبت فیلم «مصاحبه»  در سانس نیمه‌شب اولین ساعات آغازین سال 2015 در تعدادی از سینماهای آمریکا اکران شد.
مسئولان شرکت سونی پیکچرز اکنون با تاکید بر این‌که پخش این فیلم «نشانه تعهد به آزادی بیان» است، آن را اکران کرده‌اند.این شرکت روز چهارشنبه از آغاز پخش اینترنتی این فیلم در یک وبسایت اختصاصی و همچنین گوگل و مایکروسافت خبر داد. البته این پخش اینترنتی فقط برای کاربران در آمریکا است.«باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا از اعلام خبر اکران محدود فیلم مصاحبه در آمریکا استقبال کرد.همانطور که در سطور پیشین خواندید اوباما پیش‌ از این، از تصمیم سونی برای لغو برنامه نمایش فیلم مصاحبه انتقاد کرده و آن رایک «اشتباه» خوانده بود.

 

بخشي از فيلم مصاحبه
 
                       منبع:ویکیپدیا.عصرایران.تابناک.پویش
 


تعداد بازدید از این مطلب: 4772
موضوعات مرتبط: سینمای غرب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

شنبه 6 دی 1393 ساعت : 8:47 بعد از ظهر | نویسنده : م.م
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
تقدیم به عزیز سفرکرده ام (فاطمه) .گرچه ناگهان مراتنها گذاشتی ولی به دیداردوباره ات امیدوارم،درلحظه موعودی که ناگهان میآید. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- د رقرونی هم دور وهم نه چندان دور( ایران )باوجود نشیب و فراز های تاریخی بسیارش در بازه های زمانی مکرر،همواره ابرقدرتی احیا شونده و دارای پتانسیل و استعدادبالا برای سیادت برجهان بود .کشورما نه تنها از نقطه نظرقابلیتهای علمی و فرهنگی ،هنری ،ادبی و قدرت نظامی یکی از چندتمدن انگشت شماری بود که حرف اول را دردنیاهای شناخته شده ی آن زمانها میزد، بلکه در دوره هائی طلائی و باشکوه ،قطب معنوی و پرجلال و جبروت جهان اسلام نیز بشمار میرفت . در عصر جدید که قدرت رسانه بمراتب کارآمد تر از قدرت نظامیست باید قابلیتهای بالقوه و اثبات شده ایرانی مسلمان را برای ایجاد رسانه تعالی بخش،درست و کارآمدبه همه یادآوری نمودتا اراده ای عظیم درهنرمندان ما پدید آید درجهت ایجاد (سینمای متعالی)و پدیدآوردن رقیبی متفاوت و معناگرا برای سینمای پوچ ،فاسد و مضمحل غرب و شرق نسیان زده و بالاخص " غول هالیوود"که برکل جهان سیطره یافته است.شاید بپرسید چرا سینما؟...جواب این است : سینما تاثیر بخش ترین رسانه در عالم است و باآن میتوان وجود معنوی انسانها را تعالی دادویا تخریب کرد...و متاسفانه تخریب کاریست که در حال حاضر این رسانه با عمده محصولات خودبه آن همت گماشته است و تک و توک محصولات تعالی بخش آن همیشه در سایه قراردارندو بخوبی دیده نمیشوند چون جذابیت عام ندارندو قادر به رقابت با موج خشونت و برهنه نمایی موجودنیستند. دادن جذابیت و عناصر لذت بخش نوین و امتحان نشده بدون عوامل گناه آلود به محصولات تصویری بگونه ای که بتواند بالذات ناشی از محصولات سخیف و ضد اخلاقی رقابت نماید کاریست بس پیچیده که نیازمند فعالیت خالصانه مغزهای متفکر ومبتکراست و من فکر میکنم این مهم فقط از عهده هنرمندان و متفکران ایرانی برخواهد آمد و شاید روزی که من نباشم محقق گردد...شاید
منو اصلی
موضوعات
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 193
:: کل نظرات : 70

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 25

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 1896
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 7963
:: بازدید سال : 25169
:: بازدید کلی : 528523
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان CINTELROM و آدرس cintelrom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.